ГКЕУ ЗС України щороку до 1 лютого коригується максимальний розмір орендної плати. У разі непроведення таких коригувань розмір орендної плати автоматично збільшується на встановлений індекс інфляції за минулий рік. 7.5. Оплата комунальних послуг здійснюється за рахунок власних коштів військовослужбовців без відшкодування їх вартості за рахунок кошторису МО України. 7.6. Оплата оренди жилих приміщень розпочинається не раніше дня укладання договору оренди жилого приміщення і припиняється: з наступного дня після закінчення строку дії договору оренди жилого приміщення; за умов, визначених у договорі оренди жилого приміщення. 7.7. Військовослужбовець та члени його сім'ї негайно звільняють займане ними орендоване жиле приміщення у разі одержання службового житла, житлового приміщення для постійного проживання або іншого жилого приміщення, а також у разі придбання житла для постійного проживання. У разі невиконання військовослужбовцем або членами його сім'ї вимог абзацу першого цього пункту командир військової частини вирішує в установленому законодавством порядку питання щодо стягнення з цього військовослужбовця вартості оренди жилих приміщень за строк, який пройшов з дати одержання відповідного ордера на заселення в службове житло, житлове приміщення для постійного проживання або іншого жилого приміщення, чи придбання житла для постійного проживання до дати звільнення орендованого житла. 7.8. Контроль за використанням орендованої жилої площі та своєчасністю виплати орендної плати покладається на командира військової частини. VIII. Порядок створення та організація роботи житлових комісій в ЗС України8.1. Житлові комісії у ЗС України створюються з метою зарахування (зняття) військовослужбовців на облік (з обліку), осіб, які потребують поліпшення житлових умов, у тому числі звільнених у запас або у відставку, що залишаються перебувати на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та членів їх сімей, включаючи членів сімей військовослужбовців, які загинули, померли або пропали безвісти під час проходження військової служби; ведення обліку зазначених осіб; контролю за розподілом жилих приміщень та надходженням житла, його обліком і погодженням розподілу відповідно до вимог чинного законодавства України. Крім документів, зазначених раніше у цій Інструкції, у житлових комісіях ведеться така документація: книга (Справа) протоколів засідань житлової комісії; справа для зберігання вхідної документації (рапорти, заяви, листи, запити тощо); книга (журнал) обліку вхідної документації житлової комісії; книга (журнал) обліку вихідної документації житлової комісії; справа для зберігання вихідної документації. 8.2. У своїй роботі житлові комісії керуються Конституцією України, Житловим кодексом Української РСР, законами України, цією Інструкцією, іншими нормативно-правовими актами. 8.3. У ЗС України утворюються: гарнізонні житлові комісії; житлові комісії органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України або об'єднані житлові комісії органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України. У МО України утворюється житлова комісія апарату МО України. 8.4. Перелік органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України, при яких утворюються житлові комісії, затверджується один раз на два роки наказом начальника гарнізону, погодженим із КЕВ (КЕЧ) району. 8.5. На гарнізонну житлову комісію покладаються такі завдання: погодження рішення про розподіл жилої площі між органами військового управління ЗС України, військовими частинами, закладами, установами та організаціями; погодження рішення КЕВ (КЕЧ) району щодо визначення процентного співвідношення жилої площі, яка надається на загальну чергу, та жилої площі для її позачергового і першочергового отримання; погодження проекту наказу начальника гарнізону щодо розподілу житлової площі, що підлягає заселенню в поточному році; розгляд заяв, скарг та пропозицій, прийняття рішень зі спірних питань, що виникли під час роботи житлових комісій органів військового управління військових частин, закладів, установ та організацій, і прийом відвідувачів з житлових питань; надання звіту про виконану роботу не менше одного разу на рік військовослужбовцям та особам, звільненим з військової служби, через голів житлових комісії військових частин, які входять до складу житлової комісії гарнізону. 8.6. На житлові комісії (об'єднані житлові комісії) органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України покладаються такі завдання: розгляд рапортів військовослужбовців та заяв осіб, звільнених з військової служби, які потребують поліпшення житлових умов; перевірка житлових умов; погодження списків розподілу жилої площі, яка надається для постійного проживання; розгляд заяв, скарг та пропозицій, прийняття рішень зі спірних питань, які виникли під час роботи житлових комісій військових частин, закладів, установ та організацій, і прийом відвідувачів з житлових питань; надання звіту про виконану роботу не менше двох разів на рік загальним зборам військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, та Радам офіцерів органів військового управління. 8.7. Житлові комісії у ЗС України підзвітні загальним зборам військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, гарнізонів, органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій. 8.8. Порядок створення житлових комісій у ЗС України: склад житлової комісії обирається на загальних зборах військовослужбовців та осіб, звільнених з військової служби, гарнізону, органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій; на загальних зборах військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, гарнізону повинні бути присутні представники органів військового управління, військових частин, закладів, установ та організацій ЗС України, що дислокуються в гарнізоні. Кількісний склад цих представників для участі в зборах визначається начальником гарнізону за поданням житлової комісії гарнізону; кількісний склад житлової комісії визначається рішенням присутніх на зборах військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, залежно від кількості осіб, які перебувають на квартирному обліку, але не більше ніж 7 осіб у військових частинах, установах та організаціях та не більше 15 осіб у гарнізонних житлових комісіях, житловій комісії апарату МО України і житловій комісії Генерального штабу ЗС України. Кількість членів житлових комісій повинна бути непарною; склад житлової комісії вважається обраним, якщо за нього проголосувало не менше двох третин присутніх на зборах військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби; у роботі житлової комісії має право брати участь заступник начальника гарнізону (командира військової частини) з тилу. У роботі житлової комісії повинен брати участь голова Ради офіцерів органу військового управління, військової частини, закладу, установи або організації ЗС України. У роботі житлової комісії мають право брати участь представники громадських організацій, які обираються на загальних зборах представників військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби; склад житлової комісії оголошується наказом командира (начальника) органу військового управління, військової частини, закладу, установи або організації ЗС України, а гарнізонної житлової комісії - наказом начальника гарнізону; голова житлової комісії гарнізону обирається на зборах представників військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, відкритим голосуванням, а голова житлової комісії органу військового управління, військової частини, закладу, установи або організації ЗС України - на загальних зборах військовослужбовців та осіб, звільнених з військової служби, цієї військової частини. Головою житлової комісії обирається військовослужбовець чи інша особа, за якого проголосувала найбільша кількість присутніх на зборах. Заступник голови та секретар житлової комісії обираються членами новоствореної комісії методом голосування на першому засіданні; житлова комісія обирається терміном на 2 роки. Загальні збори військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, можуть переобирати житлову комісію, голову житлової комісії та будь-якого члена житлової комісії до досягнення граничного строку повноважень; питання про переобрання житлової комісії, голови житлової комісії та членів житлової комісії може виноситись на розгляд загальних зборів за клопотанням відповідних командирів та начальників органу військового управління, військової частини, військового навчального закладу, установи та організації; командир (начальник) органу військового управління, військової частини, військового навчального закладу, установи та організації забезпечує створення належних умов для роботи відповідної житлової комісії (надання приміщень, засобів зв'язку, оргтехніки та витратних матеріалів). 8.9. Робота житлової комісії проводиться на засадах гласності, демократичності та прозорості. На засіданні житлової комісії можуть бути присутні військовослужбовці, особи, звільнені з військової служби, та члени їх сімей, особи, питання стосовно яких розглядаються на засіданні житлової комісії, та інші особи. Рішення приймається житловою комісією відкритим голосуванням. Голосування проводиться за наявності на засіданні житлової комісії не менше двох третин членів затвердженого складу житлової комісії. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше двох третин присутніх членів житлової комісії. Рішення житлової комісії оформлюється у вигляді протоколу, який підписується головою та членами комісії, які були присутні на засіданні житлової комісії, який затверджується командиром військової частини не пізніше ніж через 10 днів з дня проведення засідання житлової комісії. Підпис командира військової частини завіряється гербовою печаткою військової частини. Засідання житлових комісій проводяться не рідше одного разу на місяць. 8.10. Гарнізонна житлова комісія наділена повноваженнями здійснювати: контроль за надходженням і правильністю обліку, розподілу жилої площі між військовими частинами гарнізону; перевірку законності перебування на квартирному обліку військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей в органах військового управління, військових частинах, закладах, установах та організаціях гарнізону; перевірку правильності оформлення облікової справи (додаток 7 до цієї Інструкції) та наявності в ній усіх визначених у цій Інструкції документів; виступати з ініціативою про скликання позачергових загальних зборів осіб, що перебувають на квартирному обліку, у зв'язку з: прийняттям рішення житлової комісії гарнізону про саморозпуск; оголошенням недовіри та виключенням члена (членів) комісії зі складу житлової комісії; ініціюванням проведення довиборів члена (членів) житлової комісії. 8.11. Житлова комісія військової частини наділена повноваженнями приймати рішення щодо: зарахування військовослужбовців на облік, зняття військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей з обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов; внесення змін до облікових даних військовослужбовців чи осіб, звільнених з військової служби, які перебувають на квартирному обліку у зв'язку зі зміною їх сімейного стану, набуття ними права на пільги для отримання житла; погодження розподілу жилої площі, яка надається для постійного проживання; перенесення черговості надання жилого приміщення на рік, якщо військовослужбовець чи особа, звільнена з військової служби, відмовиться від виділеного жилого приміщення, що відповідає встановленим вимогам та розміру; скликання позачергових загальних зборів військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, у зв'язку з: саморозпуском житлової комісії, оголошенням недовіри та виключенням члена (членів) комісії зі складу житлової комісії; ініціюванням проведення довиборів члена (членів) житлової комісії. 8.12. Обов'язки і права голови житлової комісії: голова житлової комісії повинен: виконувати вимоги нормативно-правових актів під час виконання обов'язків голови житлової комісії; організовувати роботу житлової комісії; розробляти плани роботи житлової комісії, затверджувати їх у начальника гарнізону (командира (начальника) військової частини) та доводити їх до відома всіх членів комісії, до заінтересованих осіб та осіб, які беруть участь у роботі комісії; визначати порядок денний житлової комісії, погоджувати його з командиром (начальником) військової частини (начальником гарнізону) та доводити його до відома всіх військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби; організовувати підготовку і проведення засідань житлової комісії; організовувати ведення протоколів засідань житлової комісії; приймати з особистих питань військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей; організовувати взаємодію з начальником гарнізону, командиром (начальником) військової частини, Радою офіцерів, КЕВ (КЕЧ) району та Комісією з контролю за розподілом житла в гарнізонах ЗС України; постійно вивчати зміни до чинного законодавства з питань забезпечення військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей житловими приміщеннями; брати участь у формуванні облікових справ (додаток 7 до цієї Інструкції) та передачі їх до КЕВ (КЕЧ) районів; забезпечувати своєчасний розгляд рапортів та звернень військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, членів їх сімей та інших громадян; своєчасно оформляти та підписувати службові документи з житлових питань; представляти для перевірки уповноваженим посадовим особам службові документи житлової комісії, а також облікові справи військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби; перевіряти облікові справи (додаток 7 до цієї Інструкції) осіб, які перебувають на квартирному обліку; забезпечувати якісне ведення обліку та звітної документації житлової комісії; розробляти та доводити до відома заступника, секретаря і членів комісії їх обов'язки та забезпечувати їх неухильне виконання; коригувати плани роботи житлової комісії; заслуховувати на засіданнях звіти членів житлової комісії про проведену роботу. Голова житлової комісії має право: визначати в межах компетенції завдання членам комісії; заслуховувати доповіді членів комісії про виконання завдань; підписувати від імені житлової комісії службові документи та подавати їх у встановленому порядку на погодження, затвердження; ініціювати перед житловою комісією розгляд питань, пов'язаних із роботою житлової комісії, включаючи питання про виключення члена (членів) житлової комісії зі складу комісії. 8.13. Обов'язки і права члена житлової комісії: член житлової комісії повинен: знати та неухильно виконувати вимоги нормативно-правих актів під час виконання обов'язків члена житлової комісії; брати участь у засіданнях житлової комісії; постійно вивчати зміни до чинного законодавства з питань забезпечення військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей житловими приміщеннями; виконувати доручення голови житлової комісії, а за його відсутності - заступника голови житлової комісії. Член житлової комісії має право: висловлювати свою думку на засіданнях житлової комісії; звертатися до голови житлової комісії з заявами, скаргами та пропозиціями; апелювати до житлової комісії з приводу неправомірних рішень (дій, бездіяльності) голови або членів житлової комісії; голосувати на власний розсуд; під час підписання протоколу в письмовому вигляді викладати свої заперечення; ознайомлюватися із службовою документацією житлової комісії та вивчати облікові справи (додаток 7 до цієї Інструкції) військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби. 8.14. Голова, секретар та члени житлових комісій відповідають за прийняті на засіданні житлових комісій рішення, а також за розголошення інформації, яка належить до компетенції житлових комісій. 8.15. Організація та здійснення контролю за законністю перебування військовослужбовців на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, за законністю розподілу жилої площі військовослужбовцям, особам, звільненим з військової служби, та членам їх сімей, за правильністю оформлення облікових справ (додаток 7 до цієї Інструкції) покладаються на гарнізонні житлові комісії, житлові комісії органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України, а також на Комісію з контролю за розподілом житла в гарнізонах ЗС України. Командири (начальники) органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій ЗС України, які затверджують рішення житлових комісій, зобов'язані в межах компетенції перевіряти законність прийнятих житловою комісією рішень. Рішення житлових комісій може бути: переглянуто житловою комісією, яка прийняла це рішення, або її правонаступником з підстав, передбачених цією Інструкцією; оскаржено до суду. IX. Облік жилої площі9.1. КЕВ (КЕЧ) районів організовують та здійснюють належний облік жилої площі, яка надійшла від власного будівництва; одержана від районної, міської, районної у місті ради та центральних органів виконавчої влади; надійшла від перебудови нежилих приміщень; належить військовослужбовцям, особам, звільненим з військової служби, та членам їх сімей у будинках, які раніше належали МО України та були передані у встановленому законодавством порядку на баланс житлово-експлуатаційних організацій виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад; побудована (придбана) за кошти інвесторів, та інших джерел надходження житла до МО України; жилих приміщень, у тому числі тимчасових жилих приміщень, які надходять від переобладнаних нежилих приміщень МО України (спеціально пристосовані казарми), на які оформлена відповідна проектна документація; броньованих жилих приміщень, наданих для постійного проживання, залишених військовослужбовцями за попереднім місцем проходження служби (незалежно від дати його отримання). Повний облік жилої площі за гарнізони ЗС України здійснює ГКЕУ ЗС України. 9.2. Уся жила площа, зазначена в пункті 3.1 розділу III цієї Інструкції, обліковується у КЕВ (КЕЧ) району в книзі обліку жилої площі, яка підлягає заселенню (додаток 32 до цієї Інструкції). 9.3. Жила площа в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, районних державних адміністрацій та центральних органів виконавчої влади обліковується також у картках обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції). Картки обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції), нумеруються та реєструються в книзі реєстрації карток обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном (додаток 34 до цієї Інструкції). У разі зняття з обліку закріпленої жилої площі, приватизації її військовослужбовцем чи особою, звільненою з військової служби, або надходження рішення суду про втрату права військовослужбовцем чи особою, звільненою з військової служби, на користування цією жилою площею у картці обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції), робиться відповідна відмітка. Картки обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції), зберігаються постійно в КЕВ (КЕЧ) району, а в разі її розформування передаються правонаступнику або до архіву. 9.4. У разі якщо військовослужбовець, який звільняється в запас або відставку, залишається проживати на закріпленій за МО України жилій площі в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, районних державних адміністрацій та центральних органів виконавчої влади, така жила площа знімається з обліку у військових частинах, залишаючись при цьому на обліку у відповідній КЕВ (КЕЧ) району (крім випадків, коли такий військовослужбовець залишається перебувати на квартирному обліку у військовій частині). 9.5. Облік службових жилих приміщень здійснюється в книгах обліку службових жилих приміщень (додаток 18 до цієї Інструкції), які ведуться у військових частинах та в КЕВ (КЕЧ) району. Щороку до 1 грудня поточного року військові частини та КЕВ (КЕЧ) району проводять звірку даних обліку наявного (закріпленого) службового житлового фонду з військовими частинами гарнізону та органами місцевого самоврядування, окремо по переобладнаних для тимчасового проживання приміщеннях, гуртожитках, службових жилих приміщеннях. За результатами звірки КЕВ (КЕЧ) району подають інформацію до ТКЕУ, які до 1 лютого подають до ГКЕУ ЗС України довідку про результати щорічної перевірки обліку службового житла (додаток 35 до цієї Інструкції), окремо по переобладнаних для тимчасового проживання приміщеннях, гуртожитках, службових жилих приміщеннях. Загальний облік службового жилого фонду ведеться в ГКЕУ ЗС України на підставі поданих даних. 9.6. Після підписання акта приймання-передачі житла начальник КЕВ (КЕЧ) району спільно з начальником гарнізону і головою житлової комісії гарнізону в десятиденний строк організовує розподіл жилих приміщень та подає його на розгляд Комісії з контролю за розподілом житла в гарнізонах ЗС України. 9.7. Звітність про квартири, які надійшли для розподілу протягом року, КЕВ (КЕЧ) району подають до ТКЕУ, які до 1 лютого подають до ГКЕУ ЗС України звіт про квартири, які надійшли для розподілу протягом року (додаток 36 до цієї Інструкції). 9.8. У разі якщо військовослужбовець отримав житло для постійного проживання та переведений до нового місця служби в інший населений пункт, це житло бронюється за ним на весь час проходження військової служби незалежно від дати отримання цього житла (крім випадків, коли військовослужбовець здав житло для постійного проживання до КЕВ (КЕЧ) району у двомісячний строк з дня переведення до нового місця служби). Відмітка про забронювання житлового приміщення за військовослужбовцем робиться в Картці обліку (додаток 8 до цієї Інструкції) та картці обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції). Службове житло за новим місцем служби такий військовослужбовець може отримати лише у разі, якщо заброньоване жиле приміщення тимчасово здано в оренду, найм (піднайм) через КЕВ (КЕЧ) району іншому військовослужбовцю, який проходить службу в населеному пункті, де розташоване заброньоване житло. Військовослужбовець надає копії договору здачі в оренду, найм (піднайм) заброньованого житлового приміщення через КЕВ (КЕЧ) району, завірені печаткою цього КЕВ (КЕЧ) району, у двох примірниках: перший - секретарю житлової комісії військової частини для включення до першого примірника облікової справи (додаток 7 до цієї Інструкції), другий - до КЕВ (КЕЧ) району за новим місцем проходження військової служби для включення до другого примірника облікової справи (додаток 7 до цієї Інструкції). X. Контроль10.1. Перевірка стану обліку та використання жилої площі, закріпленої за гарнізонами, в тому числі в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, районної державної адміністрації та центральних органів виконавчої влади, проводиться щороку КЕВ (КЕЧ) району разом з гарнізонними житловими комісіями. Про проведені перевірки робляться відповідні відмітки в картках обліку жилої площі, закріпленої за гарнізоном в будинках виконавчих органів районної, міської, районної у місті ради та центральних органів виконавчої влади (додаток 33 до цієї Інструкції). 10.2. Контроль за станом обліку військовослужбовців та членів їх сімей, які потребують поліпшення житлових умов, здійснюється відповідними КЕВ (КЕЧ) районів у взаємодії з виконавчим органом сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або районними державними адміністраціями. 10.3. Контроль за розподілом жилих приміщень у гарнізонах ЗС України, перевірка правильності оформлення облікових справ (додаток 7 до цієї Інструкції) військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, включених до списків розподілу житла (додатки 17, 20 до цієї Інструкції), здійснюється Комісією з контролю за розподілом житла в гарнізонах ЗС України. XI. Контроль за організацією роботи по розподілу жилої площі11.1. За належну організацію роботи житлових комісій гарнізону, дотримання законності під час забезпечення військовослужбовців і осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей жилими приміщеннями відповідає начальник гарнізону. 11.2. За організацію контролю та правильність ведення в гарнізоні обліку військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей, що потребують поліпшення жилих умов, а також дотримання законності під час розподілу жилих приміщень відповідають керівник та відповідні посадові особи КЕВ (КЕЧ) району. 11.3. Організація контролю за розподілом жилих приміщень у гарнізонах ЗС України покладається на заступника Міністра оборони України.
РАПОРТ
КНИГА РЕЄСТРАЦІЇ
|
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту (заяви) |
Військове звання, прізвище, ім'я та по батькові військовослужбовця, членів його сім'ї |
Перелік документів, доданих до рапорту (заяви) |
Кількість кімнат |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Додаток 3 |
КУТОВИЙ ШТАМП |
ДОВІДКА
Видана _______________________________________________________________________________
Житлом за рахунок Міністерства оборони України ___________________________________________ Проживав у гуртожитку, службовому приміщенні, жилому приміщенні, що знаходиться у його приватній власності, є наймачем іншого жилого приміщення (підкреслити необхідне).
Начальник ___________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ М. П.
Командир військової частини __________________________________________________ М. П. |
Додаток 4 |
КУТОВИЙ ШТАМП |
ДОВІДКА
Видана _______________________________________________________________________________
Начальник _____________________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ М. П. |
Додаток 5 |
ДОВІДКА
про перевірку житлових умов
Комісія у складі ________________________________________________________________________ 1. Будинок належить ____________________________________________________________________ 2. Склад сім'ї ___________________________________________________________________________
Примітка. Якщо сім'я проживає окремо, зазначити, де проживає та яку площу займає ______________________________________________________________________________________:
1. Розмір займаної площі, кв. м ____________________________________________________________ 2. На кого відкритий особистий рахунок, з якого часу та на підставі яких документів ______________________________________________________________________________________
3. Скільки кімнат в квартирі та окремо, скільки квартиронаймачів і членів їх сімей у них проживає ______________________________________________________________________________________
4. Впорядкування будинку та цієї квартири: газ, водопровід, каналізація, опалення, ванна, ліфт, телефон тощо __________________________________________________________________________
5. Висновок комісії: _____________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Підписи членів комісії: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
_____________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
_____________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
_____________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
"___" ____________ 20__ року |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ознайомлений |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
___________________________ |
_____________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
"___" ____________ 20__ року |
|
Додаток 6 |
КНИГА ОБЛІКУ
осіб, які перебувають у черзі на поліпшення житлових умов (одержання житла для постійного проживання)
_____________________________________________________
(найменування військової частини)
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця та членів сім'ї, їх родинні стосунки, рік народження |
Місце роботи членів сім'ї |
Місцезнаходження, характеристика займаної жилої площі, наявність зручностей, належність цієї площі |
Дата і номер рішення житлової комісії частини про прийняття на облік |
Підстави для прийняття на облік |
Дата і номер рішення житлової комісії військової частини про внесення у списки з правом пільгового отримання житла |
Дата і номер рішення про надання житлового приміщення, місцезнаходження, розмір жилої площі |
Примітка (рішення про зняття з обліку) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Додаток 7 |
ОБЛІКОВА СПРАВА реєстраційний номер ______
______________________________________
_______________________________________________________________ Телефон: ___________ (р.), _________________ (д.) _______________ (моб.) Члени сім'ї: |
|||||
N з/п |
Родинні стосунки |
Дата народження |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Домашня адреса:
Дата зарахування на квартирний облік: __________________________________________________,
Житлова комісія:
|
Додаток 8 |
КАРТКА ОБЛІКУ
жилих приміщень, наданих військовослужбовцю за час проходження військової служби
1. Прізвище, ім'я, по батькові
2. Особистий номер та реєстраційний номер облікової картки платника податків*
3. Кількість членів сім'ї, дата внесення змін про склад сім'ї
4. Право на пільгове забезпечення (категорія пільг)
5. Гарнізон, військова частина, квартирно-експлуатаційний орган
6. Дата укладання першого контракту
7. Дані про надання жилого приміщення
Зворотний бік
N з/п |
Дата постановки на квартирний облік |
Дата зняття з квартирного обліку |
Підстави для зняття з квартирного обліку |
Категорія пільг |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N з/п |
Дата отримання житла |
Місцезнаходження жилого приміщення, кількість кімнат |
Площа, кв. м |
Категорія приміщення (постійне, службове, гуртожиток), піднайом житла, оренда житла Міністерством оборони України |
Відмітка про забезпечення житлом, N довідки про здачу коли і ким видана |
Участь у приватизації житла |
П. І. Б., підпис командира військової частини, дата, печатка, П. І. Б., підпис начальника квартирно-експлуатаційного органу, дата, печатка |
|
загальна |
жила |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________
* Серія та номер паспорта фізичної особи - платника податків, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Додаток 9 |
УЗАГАЛЬНЕНИЙ СПИСОК
військовослужбовців та осіб, звільнених з військової служби, які перебувають у черзі на поліпшення житлових умов (одержання житла для постійного проживання)
__________________________________________________________
(найменування гарнізону, військової частини)
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військово- |
Місце роботи членів сім'ї |
Місцезнахо- |
Дата і номер рішення житлової комісії, військової частини про прийняття на облік |
Підстави для прийняття на облік |
Дата і номер рішення житлової комісії, військової частини про внесення у списки першо- |
Дата і номер рішення про надання житлового приміщення, місцезнаходження, |
Примітка (рішення про зняття з обліку) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Голова житлової комісії _________________________________________________________ гарнізону
Начальник ______________________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ |
Додаток 10 |
СПИСОК
осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень
___________________________________________________________
(найменування гарнізону, військової частини)
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця та членів його сім'ї, які перебувають разом з ним на обліку |
Найменування військової частини |
Підстава для включення в список |
Дата і номер рішення житлової комісії військової частини про включення в список |
Дата і номер рішення про надання жилого приміщення, кількість кімнат, розмір жилої площі |
Рішення про виключення зі списку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Голова житлової комісії _________________________________________________________ гарнізону
Начальник ______________________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ |
Додаток 11 |
СПИСОК
осіб, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень
______________________________________________________
(найменування гарнізону, військової частини)
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця та членів його сім'ї, які перебувають разом з ним на обліку |
Найменування військової частини |
Підстава для включення в список |
Дата і номер рішення житлової комісії військової частини про включення в список |
Дата і номер рішення про надання жилого приміщення, кількість кімнат, розмір жилої площі |
Рішення про виключення зі списку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Голова житлової комісії _________________________________________________________ гарнізону
Начальник ______________________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ |
Додаток 12 |
ЗРАЗОК |
_______________________________________ |
РАПОРТ (ЗАЯВА)
Прошу внести зміни до моєї облікової справи у зв'язку з На квартирному обліку перебуваю у військовій частині _____________________________________ з ___________________ 20__ року.
До рапорту додаю: _____________________________________________________________________ |
|||
_______________________________ |
___________________________ |
||
Голові житлової комісії: організувати перевірку житлових умов та розгляд рапорту (заяви) до ______________________ Командир військової частини ________________________ |
|||
__________________ |
_______________________ |
___________________________ |
|
Внесено зміни до облікової справи: протокол N ___ від "___" ____________ 20__ року Секретар житлової комісії військової частини __________________ |
|||
__________________ |
_____________________ |
_________________________ |
|
Додаток 13 |
ДОВІДКА
про результати щорічної інвентаризації облікових справ військовослужбовців
станом на _______________________________________________________
по _______________________________________________________________
(назва квартирно-експлуатаційного органу, територіального квартирно-
експлуатаційного управління)
N з/п |
Область, населений пункт, гарнізон |
Військове звання, прізвище, ім'я та по батькові |
Кількість членів сім'ї |
Місце служби |
Дата зарахування на квартирний облік (включення до пільгових списків на отримання житла) |
Підстави зняття з квартирного обліку (пункт, стаття нормативно- |
N, дата протоколу засідання житлової комісії військової частини (N військової частини) про зняття з обліку |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Голова житлової комісії _________________________________________________________ гарнізону
Начальник ______________________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ______________________________________________________________________________________ |
Додаток 14 |
Кому ____________________________ _________________________________ |
РАПОРТ
на отримання службового житла
Прошу надати мені службову жилу площу в ____________________________ на сім'ю з _______ осіб
Утримувану за попереднім місцем проходження служби житлову (службову) площу здав (не здав) квартирно-експлуатаційним органам ______________________________________________________
За місцем проходження військової служби проживаю за адресою ______________________________
Утримую в __________________________, по вул. _________________________, в будинку N _____, Про одержання (неодержання) моєю сім'єю житлової площі подаю копії відповідних документів ______________________________________________________________________________________ |
||
______________________ |
____________ |
____________________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
|
|
Дані про членів сім'ї
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки |
Номер паспорта, дата реєстрації в цьому населеному пункті, місце проживання в цьому населеному пункті |
Посада і місце роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Військовослужбовець _________________
Документи, подані на розгляд, перевірив: |
||
______________________ |
________________ |
________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
|
|
Додаток 15 |
ЖУРНАЛ
реєстрації рапортів військовослужбовців щодо надання службових жилих приміщень
__________________________________________________________
(найменування військової частини)
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця, членів його сім'ї |
Перелік документів, доданих до рапорту |
Кількість кімнат |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Додаток 16 |
СПИСОК
військовослужбовців, що потребують надання службового житла
________________________________________________
(найменування гарнізону, військової частини)
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця |
Прізвище, ім'я, по батькові членів сім'ї військовослужбовця, їх родинні стосунки, рік народження |
Найменування військової частини |
Дата і номер рішення про прийняття на облік |
Кількість кімнат, на які має право військовослужбовець |
Рішення про виключення зі списку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Додаток 17 |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|
СПИСОК
розподілу службової житлової площі у _________ гарнізоні
N з/п |
Номер і дата протоколу засідання житлової комісії військової частини |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військово службовця |
Прізвище, ім'я, по батькові членів сім'ї, їх родинні стосунки та рік народження |
Надається житлова площа |
Місце проживання та реєстрації |
Відмітка про здачу житла |
При мітка |
||||||
Місце проживання |
характеристика житла |
|
характеристика житла |
||||||||||
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Начальник квартирно- |
ПОГОДЖЕНО |
ПОГОДЖЕНО |
||||
_________ |
__________________________ |
_________ |
_______________________ |
_________ |
_____________________ |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
|
Додаток 18 |
КНИГА ОБЛІКУ
службових жилих приміщень,
по ______________________________________________ військовій частині,
_____________________ (назва квартирно-експлуатаційного органу)
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові квартиронаймача |
Місце проходження військової служби (підрозділ) |
N та дата видачі ордера |
Місцезнаходження квартири |
Кількість кімнат, житлова площа, кв. м |
За якою військовою частиною обліковується |
Відмітка про зняття з обліку |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Додаток 19 |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ВИТЯГ
із списку розподілу службової жилої площі у ___________ гарнізоні, погоджений протоколом засідання Комісії з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України від "___" ____________ 20__ року N ___
N з/п |
Номер і дата протоколу засідання житлової комісії військової частини |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військово службовця |
Прізвище, ім'я, по батькові членів сім'ї, їх родинні стосунки та рік народження |
Надається житлова площа |
Місце проживання та реєстрації |
Відмітка про здачу житла |
Примітка |
||||||
Місце проживання |
характеристика житла |
|
характеристика житла |
||||||||||
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Начальник квартирно- |
ПОГОДЖЕНО |
ПОГОДЖЕНО |
||||
_________ |
__________________________ |
_________ |
____________________ |
_________ |
____________________ |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
|
Додаток 20 |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
СПИСОК
розподілу жилої площі для постійного проживання у ___________ гарнізоні
N з/п |
Номер і дата про токолу засідання житлової комісії військової частини |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військово служ бовця |
Прізвище, ім'я, по батькові членів сім'ї, їх родинні стосунки та рік наро дження |
Дата зарахування |
Надається житлова площа |
Місце проживання та реєстрації |
Відмітка про здачу житла |
При мітка |
|||||||
на кварти рний облік |
до піль гових списків |
Місце прожи вання |
характеристика житла |
|
характеристика житла |
||||||||||
кіль кість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Начальник квартирно- |
ПОГОДЖЕНО |
ПОГОДЖЕНО |
||||
_________ |
__________________________ |
_________ |
_____________________ |
_________ |
___________________ |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
|
Додаток 21 |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ВИТЯГ ІЗ СПИСКУ
розподілу жилої площі для постійного проживання у ___________ гарнізоні, погоджений протоколом засідання Комісії з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України від "___" ____________ 20__ року N ___
N з/п |
Номер і дата про токолу засідання житлової комісії військової частини |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військово службовця |
Прізвище, ім'я, по батькові членів сім'ї, їх родинні стосунки та рік наро дження |
Дата зарахування |
Надається житлова площа |
Місце проживання та реєстрації |
Відмітка про здачу житла |
При мітка |
|||||||
на кварти рний облік |
до піль гових списків |
Місце прожи вання |
характеристика житла |
|
характеристика житла |
||||||||||
кіль кість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
кількість кімнат |
площа, кв. м |
поверх |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Начальник квартирно- |
ПОГОДЖЕНО |
ПОГОДЖЕНО |
||||
_________ |
__________________________ |
_________ |
___________________ |
_________ |
_____________________ |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
М. П. |
|
|
Додаток 22 |
|
Кому ____________________________
Від |
РАПОРТ
про надання жилої площі в гуртожитку
Прошу надати мені жилу площу в гуртожитку в ___________________________ на сім'ю з ______ осіб
Утримувану за попереднім місцем проходження служби жилу (службову) площу здав (не здав) квартирно-експлуатаційному органу _______________________________________________________
Проживаю: ____________________________________________________________________________
Утримую в ______________________, по вул. ____________________, в буд. N ____, квартиру N ___ Про одержання (неодержання) моєю сім'єю жилої площі подаю копії відповідних документів ______________________________________________________________________________________ |
||
____________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Дані про членів сім'ї
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки |
Номер паспорта, дата реєстрації в цьому населеному пункті, місце проживання в цьому населеному пункті |
Посада і місце роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Військовослужбовець __________________
Документи, подані на розгляд, перевірив: |
||
____________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Додаток 23 |
ЖУРНАЛ
реєстрації рапортів військовослужбовців щодо надання жилої площі в гуртожитках і місць у спеціально пристосованих казармах та заяв працівників щодо надання жилої площі в гуртожитках
_____________________________________________________
(найменування військової частини)
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту (заяви) |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця (працівника) і членів його сім'ї |
Перелік документів, доданих до рапорту (заяви) |
Необхідна площа кімнати, кількість ліжко-місць |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Додаток 24 |
|
Кому ____________________________
Від ______________________________ |
ЗАЯВА
про надання жилої площі в гуртожитку
Прошу надати мені жилу площу в гуртожитку в ________________________ на сім'ю з ______ осіб
Проживаю: ____________________________________________________________________________
Утримую в _____________________, по вул. _________________, в будинку N ____, квартиру N ___ Про одержання (неодержання) моєю сім'єю жилої площі подаю копії відповідних документів ______________________________________________________________________________________ |
||
__________________ |
____________ |
________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Дані про членів сім'ї
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки |
Номер паспорта, дата реєстрації в цьому населеному пункті, місце проживання в цьому населеному пункті |
Посада і місце роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працівник _________________
Документи, подані на розгляд, перевірив: |
||
__________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Додаток 25 |
СПИСОК
рапортів військовослужбовців, що потребують жилої площі в гуртожитках і місць у спеціально пристосованих казармах, та заяв працівників щодо надання жилої площі в гуртожитках
__________________________________________________
(найменування квартирно-експлуатаційного органу)
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту (заяви) |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця (працівника) і членів його сім'ї, N військової частини, де проходить службу (працює) |
Перелік документів, доданих до рапорту (заяви) |
Необхідна площа кімнати, кількість ліжко-місць |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Додаток 26 |
|
____________________ "___" ____________ 20__ року
____________________________ |
СПЕЦІАЛЬНИЙ ОРДЕР
на жилу площу в гуртожитку
N _________ серія _________
Виданий _________________________________________________________________,
Спеціальний ордер виданий на підставі рішення ______________________ від "___" ____________ 20__ року за клопотанням командира військової частини ______________________________________________________________________________________ |
N з/п |
Прізвище, ім'я та по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки з особою, яка отримує ордер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________ |
|
______________ |
|
М. П.
________________________ "___" ____________ 20__ року |
КОРІНЕЦЬ СПЕЦІАЛЬНОГО ОРДЕРА
на жилу площу в гуртожитку
N _________ серія _________
|
____________________ "___" ____________ 20__ року
_____________________________ |
Виданий _____________________________________________________________________________,
Спеціальний ордер виданий на підставі рішення ________________ від "___" ____________ 20__ року за клопотанням командира військової частини __________________________________________ |
N з/п |
Прізвище, ім'я та по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки з особою, яка отримує спеціальний ордер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________ |
|
______________ |
|
М. П.
________________________ "___" ____________ 20__ року |
Додаток 27 |
|
Кому ____________________________
Від ______________________________ |
РАПОРТ
про надання місця для проживання в спеціально пристосованій казармі
Прошу надати мені місце для проживання в спеціально пристосованій казармі в ___________________________________________________________________ на сім'ю з ______ осіб
Утримувану за попереднім місцем проходження служби жилу (службову) площу здав (не здав) квартирно-експлуатаційним органам ______________________________________________________.
Проживаю: _____________________________________________________________________________
Утримую в _______________________, по вул. _________________, в будинку N ___, квартиру N ___ Про одержання (неодержання) моєю сім'єю жилої площі подаю копії відповідних документів _______________________________________________________________________________________ |
||
__________________ |
____________ |
________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Дані про членів сім'ї
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки |
Номер паспорта, дата реєстрації в цьому населеному пункті, місце проживання в цьому населеному пункті |
Посада і місце роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Військовослужбовець ________________
Документи, подані на розгляд, перевірив: |
||
__________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Додаток 28 |
|
____________________ "___" ____________ 20__ року
_____________________________ |
СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ
на проживання в спеціально пристосованій казармі
N _________, серія _________
Виданий _____________________________________________________________________________, (вказується у разі надання приміщення у відособлене користування).
Спеціальний дозвіл виданий на підставі рішення _________________ від "_____"___________20____ року за клопотанням командира військової частини ___________________________________ |
N з/п |
Прізвище, ім'я та по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки з особою, яка отримує спеціальний дозвіл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________ |
|
______________ |
|
М. П.
________________________ "___" ____________ 20__ року |
КОРІНЕЦЬ СПЕЦІАЛЬНОГО ДОЗВОЛУ
на проживання в спеціально пристосованій казармі
N _________, серія _________
|
____________________ "___" ____________ 20__ року
_________________________ |
Виданий _____________________________________________________________________________, (вказується у разі надання приміщення у відособлене користування).
Спеціальний дозвіл виданий на підставі рішення ________________ від "___" ____________ 20__ року за клопотанням командира військової частини ____________________________________ |
N з/п |
Прізвище, ім'я та по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки з особою, яка отримує спеціальний дозвіл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________ |
|
______________ |
|
М. П.
________________________ "___" ____________ 20__ року |
Додаток 29 |
|
Кому ____________________________
Від ______________________________ |
РАПОРТ
на оренду житла
У зв'язку з відсутністю службового жилого приміщення прошу укласти договір оренди з ______________________________________________________________________________________ Орендна плата складає: ______________ грн на місяць. Квартирну плату та рахунки за спожиті комунальні послуги зобов'язуюсь сплачувати своєчасно за рахунок власних коштів.
Утримувану за попереднім місцем проходження служби жилу (службову) площу здав (не здав) ______________________________________________________________________________________
Утримую в ______________________, по вул. ________________, в будинку N ____, квартиру N ___ із __ кімнат, жилою площею _____ кв. м., у якій проживають __________________________________. Про одержання (неодержання) моєю сім'єю жилої площі подаю копії відповідних документів ______________________________________________________________________________________ |
||
__________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
Дані про членів сім'ї
N з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Рік народження |
Родинні стосунки |
Номер паспорта, дата реєстрації в цьому населеному пункті, місце проживання в цьому населеному пункті |
Посада і місце роботи |
|
|
|
|
|
|
Військовослужбовець ________________
Документи, подані на розгляд, перевірив |
||
__________________ |
_____________ |
__________________________ |
"___" ____________ 20__ року |
||
Обліковано у ____________________ квартирно-експлуатаційному органі За N _____ від ____________ 20 __ року |
Додаток 30 |
ЖУРНАЛ
обліку осіб, які орендують житло
_____________________________________________
(найменування військової частини)
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця, членів його сім'ї |
Перелік документів, доданих до рапорту |
Місцезнаходження та характеристика орендованого житла |
N та дата договору оренди, на який термін укладено |
Сума договору (щомісяця), грн. |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Командир військової |
Особа, відповідальна за |
Начальник квартирно- |
__________________ |
____________________ |
______________________ |
|
|
|
М. П. |
|
|
____________
* Підписи вказаних вище посадових осіб ставляться при підсумкових річних звірках даних обліку між військовою частиною та КЕВ (КЕЧ) району.
Додаток 31 |
ЖУРНАЛ
обліку договорів оренди жилих приміщень
__________________________________________________
(найменування квартирно-експлуатаційного органу)
N з/п |
Дата та вхідний номер рапорту |
Військове звання, прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця, членів його сім'ї, місце проходження служби |
Перелік документів, доданих до рапорту |
Місцезнаходження та характеристика орендованого житла |
N та дата договору оренди, на який термін укладено |
Сума договору (щомісяця), грн. |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Додаток 32 |
КНИГА ОБЛІКУ
жилої площі, яка підлягає заселенню
у 20__ році по ________ КЕВ (КЕЧ) району (військовій частині)
Найме нування вулиці або містечка, номер будинку і кому належить будинок |
Номер квартири |
Характеристика жилої площі |
Жила площа надійшла від будівництва, від місцевих рад, у разі виїзду (прізвище, ім'я, по батькові, військове звання) |
Кому передається жила площа |
Виданий відповідний ордер |
Номер справи, куди підшиті документи до відпові дного ордера |
|||||
кількість кімнат, жила площа, кв. м. |
упорядко вана, невпо рядкована |
окрема, не окрема |
прізвище, ім'я, по батькові (військове звання), місце прохо дження служби |
склад сім'ї військово служ бовця |
особі, яка не має житлового примі щення на поліпшення житлових умов |
номер, дата |
розписка в отриманні відпові дного ордера |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Додаток 33 |
КАРТКА ОБЛІКУ N ______
жилої площі, закріпленої за ___________ гарнізоном в будинках виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та центральних органів виконавчої влади
1. Місто ________________, район __________________, вул. ____________________, буд. N _____, кв. N ______, кімн. _______(кількість), жилою площею _____________ кв. м. 2. Належність будинку __________________________________________________________________
Житлово-експлуатаційна організація ______________________________________________________
3. Коротка характеристика жилої площі ____________________________________________________
4. Підстава закріплення жилої площі за гарнізоном ___________________________________________
5. Закріплення жилої площі за військовою частиною _________________________________________ Відомості про проживаючих: |
N з/п |
Військове звання, прізвище, ім'я та по батькові |
Місце служби |
Склад сім'ї |
Ордер |
|
дата видачі |
номер |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник ______________________ квартирно-експлуатаційного "___" ____________ 20__ року |
Додаток 34 |
КНИГА
реєстрації карток обліку жилої площі,
закріпленої за ___________________ гарнізоном
N з/п |
Номер картки |
Прізвище, ім'я, по батькові військовослужбовця, особи, звільненої в запас або відставку, та членів його сім'ї |
Займана житлова площа, кімнат (кв. м) |
Місцезнаходження |
Відмітка про зняття з обліку |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Додаток 35 |
ДОВІДКА*
про результати щорічної перевірки обліку службового житла
станом на _________________________
по ____________________________________
(N військової частини або назва квартирно-експлуатаційного органу,
територіального квартирно-експлуатаційного управління)
N з/п |
Область, населений пункт, гарнізон |
Фонд службового житла станом на 01.01. минулого року (шт) |
Фонд службового житла станом на 01.01. поточного року (шт) |
Включено до числа службових приміщень |
Дата та N рішення про включення |
Виключено із числа службових приміщень |
Дата та N рішення про виключення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Командир військової частини ____________________________
Начальник _______________________________ квартирно-експлуатаційної частини району ________________________________________________________________________________
____________ переобладнаними для тимчасового проживання приміщеннями; гуртожитками; службовими приміщеннями. |
Додаток 36 |
ЗВІТ
про квартири, які надійшли для розподілу протягом ________ року
до ___________________________________________
(N військової частини або назва квартирно-експлуатаційного органу, територіального
квартирно-експлуатаційного управління)
N з/п |
Область, населений пункт, гарнізон, військова частина |
Місцезнаходження та характеристика розподіленого житла |
Прізвище, ім'я та по батькові, склад сім'ї військовослужбовця (особи, звільненої з військової служби) |
Дата зарахування на квартирний облік (включення до пільгових списків на отримання житла) |
N протоколу Комісії з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України |
N і дата відповідного ордера на заселення |
N і дата протоколу засідання житлової комісії військової частини (N військової частини) про зняття з квартирного обліку |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Командир військової частини ____________________________
Начальник ___________________ квартирно-експлуатаційної частини району ____________________________________________________________________________ |