АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
________________________________
(назва населеного пункту)
|
__________________ 200_ р.
(дата складення)
|
Згідно з договором N ________________________________________________________________
споживач ____________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_____________________________________________________________________________________
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
_____________________________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення _________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
_____________________________________________________________________________________
згідно з умовами договору)
_____________________________________________________________________________________
період порушень _______________________________________________________________________
з _____________________ 200_ р. до _______________________ 200_ р.
період порушень ______________________________________________
з _____________________ 200_ р. до _______________________ 200_ р.
У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Інші умови: ________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Цей акт склали
|
виконавець _____________________________
_______________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
адреса _________________________________
телефон _______________________________
________________
(підпис)
М. П.
|
споживач _____________________________
______________________________________
(підпис, прізвище, ім'я та по батькові)
адреса ________________________________
телефон ______________________________
_____________
(підпис)
|
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
|
споживач, що проживає у будинку
N ________ кв. ____________
________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
|
споживач, що проживає у будинку
N _________ кв. ____________
_________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
|
(Постанова КМ, КМ України, від 03.09.2009, № 933 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630")
|
|